Nivea Fresh Natural Deodorant

nivea Fresh Natural Deodorant :
Nivea Fresh Natural Deodorant 

Herkese Merhabalar !
Yaz aylarında hepimiz ferah ,sade deodorant ve roll on arayışına giriyoruz. Bugün sizlere benim yaz aylarında kullanmaktan en çok hoşlandığım Nivea Fresh Natural Deodorant'tan bahsetmek istiyorum.
Kokusu olabildiğince doğal ,hafif  ve kremsi,pudralı bir koku anımsatan bir esansı var.Ve ilk sıkıldığı anda inanılmaz bir ferahlık hissi veriyor. Nivea Fresh Natural Deodorant hakkında olumlu olumsuz görüşlerim.Nivea Fresh Natural Deodorant tavsiye ediyor muyum yoksa deodorant olarak yetersiz mi ? Nivea Fresh Natural Deodorant hakkında her şeyi bu yazı da bulabilirsiniz.

Nivea Fresh Natural Deodorant hepimizin artık adını duyduğu bir deodorant haline geldi. Ancak bu deodorant hakkında en önemli atlanan konu ise aliminyum içermemesidir. Aliminyum içermeyen o kadar az deodorant var ki Nivea Fresh Natural Deodorant tam bu konu da bile tercih sebebi olabilir. Nivea Fresh Natural Deodorant ilk görüşte şık ambalajıyla dikkati üstüne çekiyor. Deodorant içeriğini aşağıda belirttim. Nivea Fresh Natural Deodorant hakkında görüşlerime geçmeden önce şunu belirtmek isterim aliminyum içermeyen sizin favori deodorantınız hangisi ? Bana yorum olarak paylaşabilirsiniz.


Nivea Fresh Natural Deodorant içeriği :

Pudrasız
* Alüminyum içermiyor
* Ter kokusuna karşı 24 saat etkilidir.

Nivea Fresh Natural Deodorant hakkında görüşlerim :

Aslında sadece deodorant demek yanlış olabilir vücut spreyi olarakta kullanılabilir. Ambalajının cam olması benden bir artı puan kapıyor. İçeriğininde kimyasal bakımından az olduğunu düşünülürse oldukça kullanışlı bir nivea ürünü diyebiliriz.Sprey başlığı oldukça kullanışlı. Tam yaz aylarında çantaya atmalık bir deodorant.

Kalıcılığına bakacak olursak gayet iyi kalıcıdır.Peki ter kokusunu engelliyor mu derseniz cevabım kesinlikle evet !  Ancak üzerinde yazdığı gibi 24 saat etkili bir deodorant değildir.Belli bir süre etkili bu süre ise bana kalırsa  3-4 saattir.

Fresh Natural serisinde roll-on, stick deodorant ve tüp deodorant da mevcut. Size en uygun olan ve daha pratik geleni kullanabilirsiniz.Bu deodorantın fiyatı ise 8-15 tl arasında değişilik gösteriyor.

Nivea Fresh Natural Deodorant hakkında benim görüşlerim böyleydi. Nivea Fresh Natural Deodorant hakkında siz neler düşünüyorsunuz yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !

Sevgiler ,esen kalın...

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder