Akne Tedavisi

Bugün sizlere doktorumun tavsiyesi ile başladığım akne tedavisinden bahsedeceğim .

Bu sene ara ara oluşan ve bir hafta geçmeyen aknelerimden çok sıkıldım.Birde hepimizin hayatında olan stres aknenin başlıca sebeplerinden.Bunun yanında hormanal etkenler bilhassa kadınlarda rol oynuyor. Mevsim değişikliğine bağlı etkenler,ilaca veya yiyeceklere bağlı ilaçlar kortizon, iyoditler ve androgen gibi kullanan hastalarda akne gözlenebilir.(Benim en büyük sıkıntım bu konuda astım hastası olduğum için tüm ilaçlarım kortizonlu.)Yiyeceklerle ise aknenin hiçbir bağlantısı olmadığını öğrendim ve ne kadar yanlış bir bilgiye sahip olduğumu öğrendim.
Şimdi sizlere 3 aylık tedavi sürecimde kullanacak olduğum ilaçları paylaşacağım :
  • Acnegun Yüz Yıkama Jeli
  • Benzamycin Topikal (Akşam)
  • Aknefloks(Sabah)


Her sabah önce yüzümü Acnegun temizleme jeli ile yıkayıp Aknefloks jel kremini makyaj pamuğuyla uyguluyorum.Akşamları ise yine yüzümü temizleme jeliyle yıkıyorum ve benzamycin topikal jeli uyguluyorum.Ancak kuruluk oluşturduğu için arkasından nemlendiri kullanmaya başladım.
Daha önce bu ürünleri kullanan arkadaşlar varsa yorum yaparlarsa çok sevinirim. Bende sizlere tedavi sonucunu paylaşacağım .Şuan bir haftadır kullanıyorum cildimde biraz kuruluk oluşmaya başladı ve doktorumun da dediği gibi deri altındaki aknelerin hepsi çıktı.Zamanla kurtulacağım sadece Ancegun yüz yıkama jelinden aşırı memnun kaldığımı şimdiden söylesem doğru olur . 

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

10 yorum:

  1. doktor bana da aynı ilaçları verdi. jel çok etkili ama nedendir bilmiyorum benim yüzümü kızartıyor tahriş ediyor o yüzden sadece alnımda kullanıyorum.benzamycin den de memnunum. aknefloks hakkında bi yorum yapamıycam çünkü daha etkisini farkedemedim. nemlendirici gibi bana bi etki yapmadı. doktora bunu söyledim ama hiç dikkate almadı gene aknefloks yazdı.bu benim 2.ayım bakalım artık sonuçları görücez. sizin nasıl oldu? faydası var mı bitti mi sivilceleriniz? özellikle aknefloks hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aknefloks u sizin gibi etkisiz eleman olarak düşünüyorum benim şuan cildim baya düzeldi ve sadece acnegun temizleme jelini kullanıyorum aslında başlarda cildi kurutuyor sonralarda o etkisi azaldı galiba çünkü ben nisandan beri kullanıyorum artık cildimde gerginlik yapmıyor ama ben diğer ikisini şuanda bıraktım.Artık sadece özel günlerde 1-2 çıkıyor temizleme jeliyle yüzümü yıkıyorum hemen sönüyor.Benim şuan başım siyah noktalarla dertte :) Bu konuda aklına takılan başka şeyler varsa sorabilirsin yardımcı olmak isterim .

      Sil
  2. Ben siyah noktalar için benzamycin i kullandım resmen eritti hepsini yüzüm pürüzsüz oldu ama siyah noktalar gittikten sonra cildim yağlı olmasına rağmen kurudu ve soyuldu gözeneklerim tamamen boşaldı yüzümde bir tane bile siyah nokta kalmadı harika gerçekten ama sürekli olarak kullanamadığımdan dolayı siyah nokta oluşuyor arada kullanıyorum tekrardan yine hepsini eritiyor bir dene derim :) çok ürün demedim ama hiçbiri bunun gibi değil işe yarayan tek ürünün bu olduğunu düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler deneyeceğim kesinlikle..

      Sil
  3. Bende sabah yüzümü yıkama jeliyle yıkayıp aknefloks sürüyorum. Ayrica günde 1 kere antibiyotik alıyorum. Gece uyumadan da tekrar yüzumü yıkayıp clinoper jel adında bi krem kullanıyorum. Yüzüm bayagı kurudu bu kuruluga aknefloksun iyi geldigi ďüşüncesindeyim. 1 haftadir bu şekilde kullaniyorum ve inanin yüzumde sadece sivilce izleri kaldı.

    YanıtlaSil
  4. Aknefloxun üstüne fondaten surebiliyor muyuz

    YanıtlaSil
  5. Aknefloxun üstüne fondaten surebiliyor muyuz

    YanıtlaSil
  6. Evet sürdüğüm olmuştu. Yüzünü yaglı gostericektir sadece. Görünümde sorun olmuyor. Ama tavsiyem fondatenle beraber kullanmaman. Fondatenle kullanirsan sivilcelerinin artacagini düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bende b6ndan önce araştırıp sivilce tipime göre sivex yazdırmıştım fakat kurudu kurudukca daha beter sivilce yaptı yüzüm bu kez jel olmamasını söyledim doktora oda aknefloks yazdı. Bilmiyorum bence iyi gelicek çünkü ben bundan önce sivex kurutunca yüzümü medacasol sürmüştüm ypgun nem verince bile azalıyor sivilcem o yüzden kuruluğa bağlıysa sivilceniz birazda uzun soluklu kullanın derim

    YanıtlaSil
  8. bende yorumlarınızı okudum acnegun yıkama jelınden korkuyorum bir anda kusacagı söyleniyor ama nereye kadar kusacak ve ne zaman iyileştirmeye başlıcak bilmiyorum acaba sizde sonuç ne şekilde oldu

    YanıtlaSil