Bayram Nailart / Tatlı Nailart


Herkese merhabalar !
İyi bayramlar sizlere bugün rengarenk şeker gibi bir nailart paylaşmak istiyorum sizlere. Bayram Nailart / Tatlı Nailart yapımı çok basit ama görünüşü biraz zor duruyor. Şiddetle denemenizi tavsiye ediyorum .Bayram Nailart / Tatlı Nailart  4 ana renkten oluşan içinde çok şeker şekillerin bulunduğu bir nailart. Bayram Nailart / Tatlı Nailart  sizlerle hemen paylaşmak istiyorum.  


Bayram Nailart / Tatlı Nailart  Kullandığım ojeler:

*Flormar 424
*Flormar 465
*Gabrini 3d 10
*Gabrini 365
*Gabrini 3d 04
*Golden Rose 204
*BK Super Matte (istediğiniz mat oje )

 Bayram Nailart / Tatlı Nailart Yapılışı :

Bayram Nailart / Tatlı Nailart nailartimizin yapımı da çok basit sadece olmazsa olmaz bu nailartta kürdan ya da dotting fırçasınızın olması. İlk olarak 1 numaralı resimdeki gibi her parmağımıza başka renk ojemizi sürüyoruz. Kurumasını bekliyoruz. Şimdi şekil yapımına gecebiliriz ; 

Bayram Nailart / Tatlı Nailart yapmak için ilk olarak ojemizden bir miktar kağıda damlatıyoruz, ve sırayla şekillerimizi çiziyoruz. Rastgele renklerle düz çizgi ,zikzak çizgi ,yarım çember çiziyoruz ve boşluklara küçük noktalar yapıyoruz. Bayram Nailart / Tatlı Nailart yaparken isterseniz daha az şekil çizerek noktaları da ön plana çıkartabilirsiniz. Ben Bayram Nailart / Tatlı Nailart da daha fazla şekilleri ön plana çıkarttım. Her şey bitti dediğimizde bu sefer top coat olarak matlaştırıcı bir oje uyguluyoruz. Ben BK markasının mat ojesini kullandım siz istediğiniz bir mat ojeyi kullanabilirsiniz. Bayram Nailart / Tatlı Nailart da siz isterseniz mat oje yerine top coat olarak parlatıcı ya da renksiz oje kullanabilirsiniz. Benim top coat olarak favori ojem avonun içinde ufak simleri bulunan ojesi ancak bugün mat oje kullanmak istedim.





Bayram Nailart / Tatlı Nailart  beğendiyseniz hemen deneyin ve denediğiniz nailartlara beni etiketlemeyi unutmayın. Yaptığınız nailartları #madamojenailart etiketine paylaşabilirsiniz. Paylaştığınız fotoğrafa beni etiketlemeyi de unutmayın :)
Instagram kullanıcı adım: @madamojeli . Beni @madamojeli olarak aratarak bulabilirsiniz. Ya da linke tıklayarak profilime bakabilirsiniz. Sadece oje ve nailart paylaşımlarım için #madamoje etiketine bakabilirsiniz. Nailart konusunda sorularınızı da yorum olarak atmayı unutmayın !



Sevgiler iyi bayramlar,esen kalın. 

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder