Alix Avien Volumatic Mavi Maskara


Alix Avien Volumatic Mavi Maskara
Herkese merhabalar...
Bugün sizlere yaz  aylarında kullanmaktan çok hoşlandığım renkli rimeller den favori rengim Alix Avien Mavi maskarasın dan bahsedeceğim.Renkli maskaralar piyasada o kadar var ki seçim yaparken zorlanmamak elde değil.Ancak renkli maskaralar da rengi tam kirpiklere verememe olayını daha önce yaşadığım için bu sefer önceden beğenerek kullandığım bir marka almaya karar verdim. Alix Avien maskarayı gördüğümde ise rengine hayran kalıp hemen aldım.


Alix Avien Volumatic Mavi Maskara
Alix Avien Volumatic Mavi Maskara 'nın vaatleri;

Ürünün genel olarak bize vaatlerine bakacak olursak ;suya dayanıklı olan Alix Avien Waterproof Mascara Mavi, diğer waterproof mascaraların aksine kirpikleri kurutup dökmez. İçerisindeki Lanolin ile kirpikleri besler ve nem verir.Topaklanma, akma ve dağılma yapmaz.Peki sizce vaatlerinin ne kadarını karşılıyor ? 
Hemen sizlere bu konuda ki görüşlerimi aktarıyorum.





Alix Avien Volumatic Mavi Maskara hakkında ki görüşlerim;

Alix Avien Volumatic Mavi Maskara öncelikle suya dayanıklılık konusunu ele alacak olursak bu konuda gerçekten başarılı bir maskara. Alix Avien Volumatic Mavi Maskara kirpiklere ne kadar nem veriyor tartışılır açıkçası ben diğer maskaralarıma göre bir fark göremedim . Topaklanma şuana kadar yapmadı akmıyor çünkü biraz daha yoğun bir yapısı var fırçadaki rengi tam olarak alabilmek için 2 kat uyguluyorum.2 katta gayet hoş bir mavimsi oluyor ama tam mavi olması için 3 kat maskarayı sürmek şart .Bu yoğun olmasının dezavantajından kaynaklanıyor olabilir. 

Alix Avien Volumatic Mavi Maskara günlük makyajım da sıkça kullandığım bir maskara ve siyah kalem ya da eye liner ile çok hoş bir görüntü sağlıyor . Maskarada ki tam rengi elde etmek için far bazı kullanabilirsiniz. 
Alix Avien Volumatic Mavi Maskara genel olarak bakacak olursak fiyatına göre performansı gayet başarılı bir ürün . Alix Avien Volumatic Mavi Maskaranın fiyatı 20-10 arasında değişiyor.

Alix Avien Volumatic Mavi Maskara hakkında benim görüşlerim böyle siz renkli maskaralar hakkında ne düşünüyorsunuz? Tam olarak rengini yansıttığını düşündüğünüz maskara hangisi ? Daha önce Alix Avien Volumatic Mavi Maskara denediniz mi ? Yorumlarınız benim için çok önemli unutmayın. 

Sevgiler ,esen kalın...

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

4 yorum:

  1. Lisede vardı mavi bi maskaram çok beğenilirdi sende güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Mavi maskaraları tutturamıyorlar yahu olmuyor. Bende kaç tane kullandıysam hiç memnun kalamadım ne yazık ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeşillerde memnun kalamadım bir türlü hangi markayı önerseler aldım denedim hepsi çöp oldu kuzum :)

      Sil