My Color DeFacto El Kremleri


My Color DeFacto El Kremleri

Herkese merhabalar! 
Bugün sizlere Defacto da satılan çantaya atmalık minik My Color DeFacto el kremleri 'nden bahsedeceğim. Pazar günleri bakım günü olarak sizlere her hafta bir cilt bakım tavsiyesinde bulunuyorum.

Ellerimiz her gün dışarda nemli hava , kötü hava koşulları yüzünden kirlenir.  Sürekli her girdiğimiz ortamda ellerimizi yıkama ihtiyacı duyarız. Ellerimizi yıkarken sürekli suyla temas ettiğinden nemini kaybeder ve ellerimiz kurur.  Bu yüzden sürekli yanımızda el kremi taşıma ihtiyacı duyarız. My Color DeFacto El Kremleri tam bu ihtiyacımızı karşılıyor. Sizlere My Color DeFacto El Kremleri hakkındaki görüşlerimi hemen aktarmak istiyorum.

My Color DeFacto el kremleri             
My Color DeFacto El Kremleri

My Color DeFacto El Kremleri çeşitleri;

* Flowers(Beyaz Kapaklı )
*Orange( Turuncu Kapaklı )
*Mango(Yeşil Kapaklı )
*Red Fruits(Kırmızı Kapaklı )
*Stawberry - Vanilya(Pembe Kapaklı)
*Coconut(Kahverengi Kapaklı)
*Peach(Somon Kapaklı )



My Color DeFacto el kremleri hakkında görüşlerim;

My Color DeFacto El Kremleri beni kokularıyla olumlu yönde çok etkilediğini söyleyebilirim. İlk kapağını açar açmaz aldığınız el kremi çeşidine göre mis gibi bir koku etrafa yayılıyor. Ancak el kremlerinde yoğun bir koku sevmiyorsanız hoşunuza gitmeyebilir. My Color DeFacto El Kremleri 'nde benim favorim Peach yani şeftali aromalı olan el kremi. 

My Color DeFacto El Kremleri nemlilik konusunda çok başarılı bir el kremi olduğunu söylemem.Ancak bu el kremlerinin böyle bir vaati de yok. My Color DeFacto El Kremleri 'nin amacı dışarıda , evde ,  her yerde kolay kullanım sağlaması .My Color DeFacto El Kremleri bu yüzden elinizde saatlerce nemlilik sağlamıyor. My Color DeFacto El Kremleri kullandığınız ilk bir saat elleriniz kesinlikle yumuşacık oluyor. My Color DeFacto El Kremleri kesinlikle anı kurtarmalık olarak düşünebileceğimiz bir el kremi.

My Color DeFacto El Kremleri olumlu yönleri bana göre ; ilk sürdüğünüzde verdiği nemlilik harika elleriniz yumuşacık oluyor. Taşıması çok çok basit , diğer küçük boy el kremlerinden de minik bir kutuya sahip olmasına rağmen 20ml ürün bulunuyor. My Color DeFacto El Kremleri en çok olumlu yönü başta da söylediğim gibi harika kokularıdır.Galiba eski versiyonu vıcık vıcık yağlılık hissi veriyormuş ancak benim kullandıklarım da böyle bir his yoktu. Aşırı yağlı bir el kremi olduğunu düşünmüyorum.


My Color DeFacto El Kremleri olumsuz yönleri; ilk kullandığım an ki o nemlilik ve yumuşaklık hissi kısa bir sürede kaybetmesidir.


Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !
Sevgiler ,esen kalın...

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

8 yorum:

  1. Kokularını merak ettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence seveceksin tatlım testerına denk gelirsen deneyip ,bakabilirsin :) :)

      Sil
  2. Tavsiyeniz için teşekkürler ama çok yağlı bir cildim var,kuru cilt sorunu olanlara My Color DeFacto El Kremleri önerinizi paylaşacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben maalesef oldukça kuru bir cilt tipine sahip olduğum için sürekli el kremleri ile dolaşıyorum :)

      Sil
  3. Çok şirin duruyorlar :)))

    YanıtlaSil
  4. çok tatlılar ama dünya kadar el kremim var o yüzden almıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle ama bu el kremleri görüntüsü çok hoşuma gitti dayanamadım :)

      Sil