Flormar Cookie Moonster Leopar Nailart


Herkese merhabalar =)
Bugün sizlere Flormar Cookie Moonster rengi ile yapmış olduğum nailarttan bahsedeceğim.Biliyorsunuz ki yaz aylarında oje seçmek her zaman daha kolaydır. Bronz teniniz açık renkleri, uçuk pembeleri, fuşya, lila, gül kurusu gibi canlı renkleri daha iyi kaldırır. Kıyafetlerinizi de rahatla giye bildiğimiz için oje seçmesi çok daha basittir.Bende bu yüzden sizlere yaz aylarında kullanacağımız ojelerden , her kıyafete uyum sağladığını düşündüğüm bir renk paylaşmak istiyorum.

*****

 Kullandığım ojeler:
*Flormar 465 cookie moonster( alt renk )
*Flormar 422 Electric Pink(leopar deseni içindeki renk)
*Gabrini 336(leopar deseni dış çizgiler için siyah ojemiz)
*Avon Top Coat


Uzun zaman sonra ilk defa base coat üstüne tek renk uygulayarak istediğim rengi elde ettim diyebiliriz.

Her zaman ki gibi ilk önce base coat uygulamayı unutmuyoruz.

Daha sonra zemin rengimizi flormar 465 cookie moonster (açık lila ) ojemizi sürüyoruz .Ben tek uyguladım ancak siz terchinize göre 2 kat uygulayabilirsiniz.
Birde bu ojemizde ki nailartın yapılışını anlatalım. Öncelikle nailart kare boncuklarımızı altına şeffaf oje uygulayarak yapıştıryoruz ve kare boncuklarımızı nailartımıza uygun renkte boyuyoruz :)

Mesela benim boncuklarım sarı renkliydi ve bu nailartta hoş durmayacaklarını düşündüm ama çok kullanmak istedim bu yüzden böyle bir keşif yaptım size de şiddetle tavsiye ediyorum. Her renk boncuk ,taş vs almanıza gerek yok o renk ojeniz varsa artık boncuğumuz da oluyor.

Daha sonra dotting (noktalama) aracı ile flormar 422 (pembe) ojemizle küçüklü büyüklü rastgele noktalar koyuyoruz. Daha sonra Gabrini 336 numaralı siyah ojemizle pembe noktaların etrafına siyah biraz aşağı çekerek noktalar koyuyoruz .Boşluklara da siyah ojelerimizle aşağı çeker gibi noktalar koyuyoruz . Üstüne avon top coat ojemizi uyguluyoruz ve nailartımız hazır :)




Nailartımı beğendiniz mi ya da tavsiyeleriniz var mı? Lütfen yorum yapmayı unutmayın ! Yorumlarınız benim için çok önemli unutmayın :)

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

4 yorum:

  1. Rengine bayıldım, mutlaka alacağım paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim kesinlikle yaz rengi tatlım tavsiye ederim :)

      Sil