Deniz Konseptli Nailart

deniz Konseptli Nailart

Herkese merhabalar!
Bugün sizlere deniz konseptli nailartımdan bahsedeceğim. Ben tatile gidemiyorsam tırnaklarım tatile gitsin dedim ve bu nailart ortaya çıktı. Mavi oje hastası olan ben her gün mavi oje sürmekten hiç üşenmiyorum. Hatta hastayım mavi ojeye o yüzden bu nailart benim çok hoşuma gitti.


Yapılışı:

Eveet nailartın yapılışına geçelim. İlk olarak Gabrini 367 numaralı ojemizi iki parmağımıza ,diğer parmaklarımıza Gabrini 3d 04 numaralı ojeyi sürüyoruz. Ojelerimizin kurumasını bekliyoruz. Vee sıra geldi yüzük parmağımıza ombre yapımına , ombre yapmak için süngerimize sırasıyla Gabrini 367 , Golden Rose 204 ,Gabrini 302, Gabrini 3d 04 numaralı ojelerimizi ince şekilde sürüyoruz .Aynı ojeleri süngerin üzerine kurumadan ikinci katlarını sürüp altında Gabrini 3d 04 numaralı oje olan yüzük parmağımııza tampon hareketlerle geçiş oluşturuyoruz. Renkler tam olarak belli oluncaya kadar devam ediyoruz. Daha sonra Flormar 03 numaralı ojeyle deniz yıldızı ve kayaları temsil eden noktaları çiziyoruz. Avon top coat ojemizi uyguladıktan sonra nailartımız tamamen hazır hale geliyor.İşte yapımı bu kadar basit :)

 Deniz Konseptli Nailart beğendiyseniz hemen deneyin ve denediğiniz nailartlara beni etiketlemeyi unutmayın. Yaptığınız nailartları #madamojenailart etiketine paylaşabilirsiniz. Paylaştığınız fotoğrafa beni etiketlemeyi de unutmayın :)

Kullandığım ojeler :

*Gabrini 367- mavi
*Gabrini 3d 04- açık sarı
*Gabrini 302- beyaz
*Golden Rose204- turkuaz
*Flormar 03-altın
*Avon top coat

Önemli İpucu :

Nail art yapsanız da yapmasınız da base coat ve top coat oje kullanmak tırnağınızı koruduğu gibi ojenizin tırnakta kalma süresini de uzatır.Bu yüzden her zaman oje sürmeden önce base coat oje sürmeyi ,oje sürdükten sonra top coat oje sü
*Rimmel nail nurse base coatrmeyi ihmal etmeyiniz.Ben genelde base coat olarak Rimmel Nail Nurse ojesini kullanıyorum ama siz istediğiniz şeffaf renkli ojeyi de kullanabilirsiniz.Top coat oje olarak Avonun ojesinin içindeki minik simler çok hoşuma gidiyor o yüzden tercih ediyorum siz beğendiğiniz bir top coat ojeyi kullanabilirsiniz.Hatta top coat oje olarak erken oje kurutucuları tercih edebilirsiniz.

Deniz Konseptli Nailart hakkında siz neler düşünüyorsunuz yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !

Sevgiler ,esen kalın...

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder