Avon Ideal Luminous Allık Peach ve Avon Angled Allık Fırçası / #1ürün2inceleme

Avon Ideal Luminous Allık Peach ve Avon Angled Allık Fırçası

Herkese merhabalar !
Bugün sizlere Avon Ideal Luminous Allık ve Avon Angled Allık Fırçası hakkında bahsedeceğim. Biliyorsunuz artık her çarşamba günü #1ürün2inceleme yapıyoruz . Bu hafta da Sevgice ile Avon Ideal Luminous Allık ve Avon Angled Allık Fırçası 'nı seçtik. 

Avon ürünleri kullanan hemen hemen herkes Avon Ideal Luminous Allık Peach ve Avon Angled Allık Fırçası hakkında olumlu görüşlere sahip olduğunu biliyoruz. Avon kozmetik anlamında uygun fiyatlı kaliteli ürünlere sahip olan bir marka ve avon ürünlerinde asla vazgeçemediğim mükemmel 3 lü ne deseler : Avon Ideal Luminous Allık ve Avon Angled Allık Fırçası + Avon CC krem olduğunu hiç düşünmeden söyleyebilirim.


Avon Ideal Luminous Allık

Bugün sizlere ilk olarak Avon Ideal Luminous Allık 'tan bahsedeceğim. Avon Ideal Luminous Allık benim günlük makyajım da hemen hemen her gün severek kullandığım bir ürün. Avon Ideal Luminous Allık Peach rengini kullanıyorum buğday tenli olduğum için genelde allık kullanırken şeftali tonlarının bende daha doğal durduğunu düşünüyorum.Bu yüzden Avon Ideal Luminous Allık renk tercihi yaparken Peach seçtim.

Avon Ideal Luminous Allık pigmentasyon açısından çok güzel bir ürün çok az almama rağmen yanağımda istediğim rengi elde edebiliyorum. Pigmentasyon açısından doyurucu bir ürün olduğu için sadece allık olarak değil gözün katlanma bölgesine far gibi uygulayarak harika bir gölge veya geçiş elde edebilirsiniz.

Avon Ideal Luminous Allık kalıcılığı konusunda başarılı bulduğum bir allık. Şuana kadar 6-7 saat olarak gözlemleyebildim. Makyaj bazı kullanarak bu süreyi arttırabilirsiniz. Avon Ideal Luminous Allık içinde çok hoş belli belirsiz simler var. Daha doğrusu kutuda belli ancak yüzünüzde belli olmayan tatlı simler. Ben genel de bu aralar Avon Ideal Luminous Allık üzerine hafif bir aydınlatıcı geçerek strobing makyajına geçiş yapıyorum. 

Avon Ideal Luminous Allık ambalajı açısından çok çık bir tasarıma sahip. İçerisinde çok tatlı bir fırçası var. Ben genelde Avon Angled Allık Fırçası kullandığım için bugün ilk defa içerindeki fırçayı denedim diyebilirim sizlere. Avon Ideal Luminous Allık içerisindeki fırça dışarıda ya da acil durumlarda günü kurtarabilir. Ancak ben günlük makyajım da Avon Angled Allık fırçasını kullanmayı tercih ediyorum. Avon Ideal Luminous Allık içerinde ayrıca çok tatlı bir aynaya sahip böylelikle çanta da taşınabilir. Dışarıda kolayca makyajınızı tazeleyebilirsiniz. Fiyatı 13 -15 lira arasında değişiklik gösteriyor.


Avon Ideal Luminous Allık eksi yönleri ; bana göre biraz fazla tozutması başka bir eksi yönü olduğunu düşünmüyorum.

Avon Angled Allık Fırçası

Avon Angled Allık Fırçası benim en çok sevdiğim allık ve kontür fırçası diyebilirim. Avon Angled Allık Fırçası kılları oldukça yumuşak bir yapıya sahiptir. Avon Angled Allık Fırçası kesik uçlu bir fırça olduğu için kullanımı oldukça rahat bu yüzden ; Avon Angled Allık Fırçası sadece allık olarak değil kontür fırçası olarak da kullanılabiliyor. Ben genel de bronzer uygularken de Avon Angled Allık Fırçası kullanıyorum ve sizlere kesinlikle tavsiye ederim. Fiyat olarak genelde 7-15 lira arasında bir değişiklik gösteriyor.



Avon Angled Allık Fırçası eksi yönleri ; fazla yumuşak bir yapıya sahip olduğu için çok pigmentasyonu yüksek ürünlerde bolca uygulama yapabilir bunu önlemek için ben önce elime sürüp sonra yanaklarıma geçiyorum.

Avon Ideal Luminous Allık Peach ve Avon Angled Allık Fırçası hakkında benim görüşlerim böyle sizde kendi görüşlerinizi bana söylerseniz çok mutlu olurum. Avon Fece Pearls Allık ve Allık Fırçası hakkında herşey Sevgice 'nin blogunda sizleri bekliyor.


Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !
Sevgiler ,esen kalın...

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

3 yorum:

  1. Bu allığın bende soft plum'ı var. Eflatun, mor tonlu makyajlarımda hep onu kullanırım. Çok hoş da bir tonu var.
    Angled fırçayı da aydınlatmada kullanıyor ve çok beğeniyorum ben de.
    Ama cc kremi hiç denemedim.
    Güle güle kullan canım... <3

    YanıtlaSil
  2. Avon cc kremi denemeni tavsiye ederim tatlım bb krem gibi yağlanma problemiyle karşılaşmadım. Başka renklerini almak istiyorum bu allığın soft plum ilk sıraya ekledim teşekkür ederim :) <3 :*

    YanıtlaSil
  3. avonu pek severek kullanmam parfumlerı harıc o da sadece lowe. :) o nedenle cesıtlı urunlerı yok bı ruju iki maskarası bıde brozing pearl allıgı vardı sanırım onlarında bazısı ıyı bazısı kotu cıkıo o nedenle pek kullanmıyorum ... bi maskarasına hayran kaldım otekısı kırpıklerımı kırdı kac hafta susam yagı uygulamak durumunda kaldım urunlerınde kalte sabıtlıgı bence yok hanı renk ton vs degıl maskara etkılerındende bahsetmıyorum sadece bu kırma konusunda demek ıstedım :)

    YanıtlaSil