Favori Nail Artlarım #ekim #kasım



Herkese merhabalar :)
Bugünkü blog konumuz Ekim ve Kasım ayında sizlerle paylaştığım nail artlarım. Artık bir youtube kanalı açtığım için nail artlarımı blogum da anlatmıyorum. Bende sizlere yeni nail artlarımı paylaşmak ve sizin yorumlarınızı almak istiyorum. Bu yüzden bundan sonra her ay sonun da yaptığım nail artlar ve ojeler hakkında bir yazı hazırlayacağım. Paylaştığım videoları buraya ekleyeceğim. Eğer videolarım dan ilk siz haberdar olmak isterseniz kanalıma abone olabilirsiniz. Umarım bu ay ki nail artlarımı beğenirsiniz.











Peki ya sizin favori nail artınız kaç numara yazar mısınız ? Hepinizden yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım.Sevgiler esen kalın :)

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder