Urban care biotin ve kafein içeren saç kökü güçlendirme ve hızlı uzamaya yardımcı şampuan


Mutlu günler :) 
Bugün sizlere uzun süredir kullandığım urban care markasının biotin ve kafein içeren saç kökü güçlendirme ve hızlı uzamaya yardımcı şampuanından bahsetmek istiyorum.
Urban care'ın biotin ve kafein içeren saç kökü güçlendirme ve hızlı uzamaya yardımcı şampuanı ,Urban care şampuanı en az iki aydır kullanıyorum. Urban care şampuan yapısı diğer şampuanlardan çok farklı, kremsi ve içinde doğal tuz kristalleri var. Saçınızı yıkarken tuz kristalleri peeling etkisi yaratıyor ve saçınızın gerçekten temizlendiğini ve ferah hissediyorsunuz. Urban care şampuan dökülme olayında çok büyük bir etki yaşamadım ancak benim saç tipimde mevsimsel ya da strese bağlı dökülmeler oluşuyor . Bu yüzden de ben fark edememiş olabilirim. Urban care şampuan; genel olarak saç derime verdiği ferahlık etkisi için bile kullanmaya devam edebilirim. Sizlerde indirim zamanlarında şans verebileceğiniz bir şampuan , iyi günler sevgiyle kalın. :)

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder