Sleek Yılbaşı Seti / Hello Good Eyes


Herkese merhabalar :)
Bugün sizlere Gratis in yılbaşı palet setlerinden Sleek Hello Good Eyes setini geçenlerde satın aldım ve birkaç haftadır kullanıyorum . Sleek paletlerini pigmentasyon olarak seviyorum ve bu aralar ışıltılı paletleri ayrı bir seviyorum bu yüzden bu paletlere bir şans vermek istedim.
Sleek Hello Good Eyes setinde iki palet bulunmakta birisi sadece ışıltılı renklerden oluşmakta ve göz kamaştırıyor desek deyim yerinde olur. Diğer palet ise hem ışıltılı hem de renkli yani kışın tam kazaklara uyum sağlayan bir palet.


Sleek Hello Good Eyes setini yılbaşı haftasına hazır girmişken indirimde şans verilmesi gereken bir palet. Pigmentasyon olarak oldukça başarılı olmasının yanı sıra dayanıklı bu yüzden aşırı sevdim.



 Sleek Hello Good Eyes setini ben genel olarak begendim tabii artı yönlerinin yanında eksi yönleri de var ; diğer sleek paletleri gibi gramı fazla değil.
Sleek Hello Good Eyes paletini genel olarak beğendim siz deneyimlediniz mi ?

Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !
Sevgiler ,esen kalın...



Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder