Hair 360 / Selenium Zinc Kepek Şampuanı


  Herkese merhabalar :)
Bugün sizlere Hair360 firmasının anti seboreik kepek şampuanından bahsetmek istiyorum. Selenium Zinc Kepek Şampuan hakkında yorumlarımı sizlere aktarabilmek için bir süredir kullanmaktayım. Öncelikle benim saçlarımda kepek bulunmamaktadır sadece fazla yeni ürün denediğim için bu yıl başıma gelen pullanma sorunu bulunmakta. Bende sizlere bu konuda ne kadar başarılı olduğunu , Selenium Zinc Kepek Şampuanın artılarından ve eksilerinden bugünkü yazımda bahsedeceğim.


Selenium Zinc Kepek Şampuan Vaatleri;

Kepek, kaşıntı, kızarıklık ve pullanmaya karşı düzelme sağlamak amacıyla formüle edilen bu şampuan , en hassas saç derisi için bile kepek görünümünü azaltmaya yardımcı olmaktadır.


Selenium Zinc Kepek Şampuan Özellikleri;

İlk kullanımdan itibaren kepek görünümünü azaltmaya yardımcı olan içerikler ile kaşıntı, kızarıklık, kepek ve pullanmalar için etkin çözüm sağlamaya destek olur. Saç derisini hızla yatıştırır. Anti Seboreik etki ile en hassas ve kaşıntılı saç derisinde bile etki ederek buradaki kepek, pullanma, kaşıntı, tahriş ve kızarıklık gibi sorunları önlemek üzere selenyum sülfit ve çinko ile formülize edilmiştir. En hassas ciltler dahil tüm cilt tiplerinde kullanılabilir ve her gün kullanıma uygundur. Paraben içermez.


Selenium Zinc Kepek Şampuan Hakkında Görüşlerim;

İlk olarak paraben içermemesi çok önemli bir özellik. Selenium Zinc Kepek Şampuanı saçlarıma masaj yaparak haftada 3 defa düzenli olarak uyguladım. Selenium Zinc Kepek Şampuan vaat ettiği en önemli özelliği benim için pullanmayı azaltmasıydı bu konuda gerçekten çok başarılı neredeyse yok denecek kadar az bir sorunum kaldı. Selenium Zinc Kepek Şampuan saçı yıkadıktan sonra ağırlaşmaya sebep olmamakla beraber yağlandırmıyor. Selenium Zinc Kepek Şampuan için olarak yorumlamam gerekirse kokusu , saçımla uyumundan çok memnun kaldım kesinlikle çok başarılı diyebiliriz.
Peki ya siz denediniz mi? 


Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !
Sevgiler ,esen kalın...

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder