Sitil markası ve Ürün Çeşitleri

Herkese merhabalar
Bugün sizlere sitil markasının ürünlerinden bahsetmek istiyorum . Genellikle sitil markası adı anıldığında akla sadece ayakkabı boyası geliyor fakat bunun aksine sitil markasının birçok ürün çeşidi var. Bunlardan en popüleri sadece ayakkabı boyası... Bende sizlere bugün diğer ürünlerinden haberdar olmanız için bu yazıyı hazırlıyorum okumaya devam edin :)

Sitil markasının ürün çeşitleri:


  • Krem boyalar
  • Likit boyalar
  • Bakım süngerleri ( Spor Ayakkabı Temizleme Süngeri, Parlatıcı Sünger,Parlatıcı Sünger,Hazneli Parlatıcı Sünger )
  • Sprey yenileyiciler ( Deri Mont ve Eşya Yenileyici Sprey , Süet & Nubuk Yenileyici Sprey )
  • Fonksiyonel Spreyler( Ayakkabı Deodorantı, Temizleme Köpüğü, Su İtici , Ayakkabı Genişletici )

Sitil boyalar (krem ve likit )

 Sitil markasının en popüler ürünü olan boya çeşitleri krem ve likit olmak üzere ikiye ayrılıyor. Kullanım pratikliği yönünden benim favorim sitil likit boyalar oldu. Natürel, Kahverengi ve siyah olmak üzere üç renk çeşidi bulunmaktadır. Kullanımları ise çok basit ;  temizlenmiş ayakkabının üzerine krem ya da likit sitil boyayı sürüyoruz, 5 dakika kurumasını bekliyoruz ve hazır :)

Bakım Süngerleri

Sitil markasının bakım süngerleri arasından favorim ise Spor Ayakkabı Temizleme Süngeri ürünü kullanması çok pratik ve temizleme sonrasında ferah bir koku bırakıyor.
Sitil Ayakkabı Spor Ayakkabı Temizleme Süngeri ; Her tür deri, suni deri, süet-nubuk ve tekstilden mamul ayakkabı ve benzeri eşyalar için temizleyici olarak kullanılır. Çift tabakalı süngeri ile kiri sökerek yüzeyin derinlemesine temizlenmesini sağlar. Spor ayakkabılarınızı çamaşır makinesine atmanıza gerek kalmadan temizler, yeniler, bakımını yapar.        
Kullanımı: Süngeri eşyanın kirli kısmı üzerine temizleyici sıvı gelinceye kadar bastırıp gevşeterek sürünüz. Sünger tamamen ıslandıktan sonra temizlenecek yüzeye ovalayarak uygulayınız. Oluşan köpüğü bir bez parçası ile alınız. Ayakkabınızın süet – nubuk kısımlarına uyguladıktan sonra kurumadan sert bir fırça ile fırçalayınız.
 Sitil Ayakkabı Parlatıcı Sünger ise iki çeşite sahiptir ; normal ve hazneli olarak.

Sprey Yenileyiciler


Sitil markasının hayat kurtarıcıları olarak adlandırdığım bölümdeyiz :) Benim gibi süet ayakkabı aşığı iseniz ayakkabınıza istediğiniz bakımı yapabileceğiniz ürünler mevcut. Sprey yenileyiciler arasından benim favorim Süet & Nubuk Yenileyici Sprey oldu . Gerçekten beni çok şaşırttı ürün çok başarılı.
 Deri Mont ve Eşya Yenileyici Sprey ise henüz deneme şansım olmadı. O yüzden bu konuda ki fikirlerimi ileride ürünleri denedikten sonra yazımı güncellemeyi düşünüyorum.



Fonksiyonel Spreyler

Sitil markasının aslında en popüler olması gereken ürünleri kesinlikle. Ayakkabılıkta uzun süre kullanmadığınız bir ayakkabıyı elinize aldığınız zaman dolap kokusu gibi bir kokuya sahip olabiliyor bundan kurtulmak için Sitil Ayakkabı Deodorantını kullanıyorum. 
Sitil Ayakkabı Temizleme Köpüğü ise her kullanımdan sonra dolaba ayakkabılarımı yerleştirmeden önce pratik bir şekilde temizleme olanağı sunuyor.
Sitil Ayakkabı Su İtici Sprey yağmurlu günlerde ayakkabınızın su geçirmesini engelleyen bir ürün. Kullanımı çok basit yine temizlediğiniz kuru ayakkabınızın üstüne ürünü sıkıyorsunuz ve 5 dakika kurumasını beklemeniz yeterli.Tüm renk ayakkabılarda kullanabilirsiniz.
Sitil Ayakkabı Genişletici ayakkabılarınızın daha rahat bir şekilde giyebilmemiz için tasarlanmış bir üründür. Ayakkabının derisini yumuşatır ve kolay giyilmesini sağlar. Kullanımı; ayakkabınızın sıkan ya da vuran veya sertleşmiş kısımlarına içten dışa doğru spreyi sıkmanız gerekiyor. Sitil Ayakkabı Genişletici sprey etkisini gösterdikten sonra giyebilirsiniz.











Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

1 yorum:

  1. Güzel bir paylasim olmus.Blogunuzu takibe aldim banada beklerim 😃

    YanıtlaSil