Evde Tırnak Bakımı Nasıl Yapılır?


Bugün sizlere evde tırnak bakımı yaparken nelere dikkat edilmeli,tırnaklar nasıl kuvvetlendirilmeli merak edenler, tırnak bakımı yapmanın püf noktalarını paylaşacağım.


  • Çabuk Kırılan Tırnaklar İçin Ne Yapmalı?


Tüm kadınların hayatının bir döneminde sürekli kırılan tırnaklarından şikayet ettiği olmuştur. Bu ara benimde en çok şikayetçi olduğum konulardan birisidir.Tırnakların kırılması, hava koşulları, vitaminsizlik gibi birçok nedenden olabilir ve tırnaklarınızı biraz güçlendirerek tırnak kırılmalarının önüne geçebilirsiniz.
 İşte size formül:
1 su bardağı ılık su,
yarım limon,
1 tatlı kaşığı tuz ve
1 tatlı kaşığı badem yağı karıştırılır. 
Karışım 2 saat boyunca bekletildikten sonra tırnaklara sürülür ve bir süre kurumaya bırakılır. Bu karışım tırnaklarınızı kuvvetlendirecek ve kırılmaları önleyecek.Bu formülü deneyerek sonuçlarını yorum kısmına yazabilirsiniz.

  • Uzamayan tırnakların uzaması nasıl hızlandırılır?


Eğer tırnaklarınız hiç uzamıyor ise veya çok yavaş uzuyorsa o zaman bu yöntemi deneyebilirsiniz.Bunu kendim denemedim arkadaşlar araştırarak buldum.
Ve uzamayan tırnakların uzaması için formülümüz:
1 tas ılık suya 1 çorba kaşığı tuz,
 1 tatlı kaşığı sirke ve limon suyu ve
1 çay kaşığı zeytinyağı ekleyip...
İyice karıştırdıktan sonra ellerinizi mümkün olduğunca uzun süre bu suda bekletin. Bu yöntemi her akşam aksatmadan yaptığınız takdirde tırnaklarınızın daha çabuk uzamaya başladığını fark edeceksiniz.


Madamoje bakımlı günler diler ...

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder