Revolution Fast Base Stick Fondöten / Revolution Conceal And Define Kapatıcı


Herkese Merhabalar ☺️☺️
Bugünler de yeni kullanmaya başlamama rağmen günlük favori kapatın ve fondötenim oldu. Revolution Fast Base Stick Fondöten çok güzel cilt ile bütünleşip asla belli olmuyor,kapatıcılığına gelirsek eğer orta diyebiliriz.Revolution Fast Base Stick Fondöten Islak bitişli bu yüzden belki yağlı ciltlerde bu kadar sağlıklı durmayabilir ancak benim cildim kuru olduğu için çok memnun kaldım.Revolution Fast Base Stick Fondöten bu yüzden yağlı ciltlere dikkatli ya da pudra ile sabitleyerek kullanabilirsiniz. Revolution Fast Base Stick Fondöten ben pudra kullanmadan deneyimlediğimde bütün gün cildimde kalıyor. Asla pul pul bir görüntü oluşmadı. Revolution Fast Base Stick Fondöten ciddi anlamda başarılı buldum.Revolution Fast Base Stick Fondöten indirim zamanlarında ise 32 lira gibi bir fiyata düşüyor, denemeye değer bir ürün kesinlikle göz atabilirsiniz.




Revolution Conceal And Define Kapatıcı kapatıcıya gelirsek eğer; kapatıcılık olarak oldukça başarılı bir ürün. Revolution Conceal And Define Kapatıcı göz altlarımda sabitlemediniz zamanlarda çizgilere dolma yapıyor. Revolution Conceal And Define Kapatıcı bu yüzden ben pudra ile sabitleyerek kullanıyorum. Oldukça başarılı buluyorum. Revolution Conceal And Define Kapatıcı da indirim zamanlarında 30 lira gibi bir fiyata düşüyor kesinlikle göz atabilirsiniz. 
Sevgilerimle ☺️ #revolutionmakeup #revolution 

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder