Neutrogena Hydro Boost Gel Cream / Water Gel Nemlendirici

Herkese merhabalar 

 Bugün sizlere uzun süredir severek kullandığım Neutrogena Hydro Boost nemlendiriciden bahsetmek istiyorum. Bu aralar tam mevsim geçişi olduğu için cildimize çok fazla nem veren kremleri tercih etmemiz gerekiyor.Gündüz evden bahar diye çıkıp akşam kış mevsimi ile girebiliyoruz. Özellikle bu dediğimi İzmilrliler evet kesinlikle diye katıldığınız duyar gibiyim. Bende sizlere nemlendirici seçiminde bu mevsimde jel nemlendiricilerden yana kullanmanızı tavsiye ediyorum. 



Neutrogena Hydro Boost nemlendiriciyi yaklaşık olarak 2-3 aydır kullanıyorum bu yüzden sizlere bugün en popüler yeni nemlendirici olan Neutrogena Hydro Boost nemlendirici hakkındaki görüşlerimi paylaşıyorum. Hepimizin cilt tipi başka sonuçta bana iyi gelen bir nemlendirici sizde fazla yağlı ya da fazla kuru gelebilir. Bu yüzden yazımı okurken bunları dikkate almanızı rica ediyorum. :)











Neutrogena Hydro Boost Nemlendirici suyun N hali sloganı ile piyasaya sunulmuştu . Gerçekten nemlendirme konusunda benim aşırı kuru cildime iyi gelmesi tek başına gün içerisinde yeterli geliyor. Neutrogena Hydro Boost nemlendirici ile gün boyu cildim yeterli neme sahip oluyor. Bu arada benim cilt tipim karma yani kış aylarında aşırı kuruluk sorunu ve aynı zamanda t bölgemde yağlılık yapmayan bir krem arayışında iken tanıştım ve kendisi şuan günlük nemlendiricim haline geldi. Kesinlikle bu kadar iyi olduğunu beklemiyordum bu yüzden göz atmayı unutmayın. 


Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !

Sevgiler ,esen kalın...





 

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

4 yorum:

  1. Benim de karma ve T bölgem bayağı yağlı bir cildim var. SAbah alın parlamasıyla uyanıyorum. Her nemlendiriciyi kullanamıyorum zira sivilce yapıyoır. Bunu merak ettim açıkcası. Fiyatı ne kadar dı? İndirimde denk gelince bir denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende t bölgesinde yağlanma sorunu yaşıyorum ancak bu nemlendirici de sorun yaşamadım. indirimde göz atabilirsiniz :)

      Sil
  2. İçeriği temiz bir ürünse denemek isterim;)

    YanıtlaSil
  3. yaz için iyi olabilir hafif bir nemlendirici bana..

    YanıtlaSil