Nivea Q10 Enerji Gündüz Kremi / Solgun & Yorgun Görünüm Karşıtı

 
Herkese merhabalar

Bugün sizlere bahar ayları başladığından beri denemeye başladığım yeni yüz kreminden bahsetmek istiyorum. Nivea Q10 Enerji Gündüz Kremi / Solgun & Yorgun Görünüm Karşıtı ilk denemeye başladığım günden beri kesinlikle favorim oldu diyebilirim. 

Nivea Q10 Enerji Gündüz Kremi / Solgun & Yorgun Görünüm Karşıtı Vaatleri;

Q10 ve Kreatin cildin doğal yapısında bulunan güçlü aktif içeriklerdir. Yaş ilerledikçe ciltteki seviyeleri azalır. Bunun sonucunda cilt, erken yaşlanmanın ana sebeplerinden biri olan dış etkenlere daha fazla maruz kalır.

 Nivea Q10 plus serisi cildin doğal aktifleri Q10 ve Kreatin içeren güçlü formülüyle kırışıklara karşı etkili bir şekilde savaşır.

Nasıl Etki Eder?

 Nivea ® Q10 plus KIRIŞIK KARŞITI Gündüz Kremi GKF15 içeren formülüyle kırışıkların görünümünü gözle görülür derecede azaltır ve yeni kırışıkların oluşumunu önlemeye yardımcı olur.

Yeni gelişmiş formül:

  • Hiç olmadığı kadar etkili bir şekilde kırışıklarla savaşır
  • %30 daha fazla nemlendirici içerir
  • Cildin doğal Q10 ve Kreatin seviyesini artırır
  • GKF 15 UVA ve UVB koruması sayesinde cildi güneş ışığının etkilerinden kaynaklanan kırışık oluşumuna karşı korur
SONUÇ: Daha pürüzsüz, daha genç görünen bir cilt

Nasıl Kullanılır ?

Kremi, her gün temiz yüz, boyun ve dekolte bölgesine, yukarı doğru dairesel hareketlerle nazikçe masaj yaparak uygulayın, göz çevresinden sakının. Ciltle uyumu dermatolojik olarak onaylanmıştır. Tüm cilt tipleri için uygundur.

Nivea Q10 Enerji Gündüz Kremi / Solgun & Yorgun Görünüm Karşıtı Hakkındaki Görüşlerim ;

Nivea Q10 Enerji Gündüz Kremi / Solgun & Yorgun Görünüm Karşıtı ben aslında spf 15 içerdiği için makyaj altına baz olarak kullanmayı amaçlıyordum . Nivea Q10 Enerji Gündüz Kremi vaat ettiği gibi yorgun görüntüyü yok ettiği için bu sıcak yaz günlerinde üzerine fondöten, bb krem, pudra vs uygulamadan bile dışarı çıkabiliyorum.  Nivea Enerji Gündüz Kremi cilteki yorgunluğu gizlemesi için kremi sürmeniz ve sonrasında göz makyajına geçmeniz yeterli sonrasında cilde uyum sağlayarak yorgunluk izlerini hemen yok ediyor. Sadece benim kullandığım seride spf 15 olduğu için altına bir güneş kremi daha uyguluyorum artık havalar çok sıcak ve cildim çok hassas olduğu için spf 15 yeterli olmayabilir.

Nivea Q10 Enerji Gündüz Kremi / Solgun & Yorgun Görünüm Karşıtı hakkında genel düşüncelerim vaatlerini fazlasıyla yerine getiriyor ve yaz günlerinde sivilce yapmayan bir krem arıyorsanız göz atmanızda fayda var.

Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !
Sevgiler ,esen kalın...

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

2 yorum:

  1. Güle güle kullan, Nivea ürünlerini ben de çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Faydalı bir yazı olmuş teşekkürler. Blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım bende beklerim:)
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil