Manikür Nasıl Yapılır ? | Essi Akademi Estetisyenlik Kursları Hakkında Bilgi


Herkese merhabalar
Bugünkü yazımda sizlere Güzellik aşkına adı altında 7 arkadaş düzenlediğimiz etkinlikten önce İzmir'in en iyi Güzellik Merkezlerinden olan Essi Güzellik Merkezinde yaptırdığımız manikür den bahsetmek istiyorum. Ayrıca Essi Güzellik Merkezindeki kurslardan yani Essi Akademi Estetisyenlik Kursundan bahsedeceğim.






Güzellik aşkına etkinliğimizden önce kendimize bakım yaptırarak şımartmak istedik. Cilt bakımı yaptırdığımızda öncesinde ve hemen sonrasındaki günde makyaj yapmak cildi yoracağı için manikür yaptırmaya karar verdik. Ben aslında manikürü kendim yapıyorum. Ancak doğru bildiğim yanlışlar olduğunu düşündüğüm için bir profesyonele danışmak en doğrusu olacağını düşündüğüm için ilk defa manikürü başkasına yaptırmaya karar verdim. 






Essi Güzellik Merkezine gitme sebebimiz ise açıkçası Essi Akademi Estetisyenlik Kursu olması. Çünkü en iyi manikür hakkında bilgi sahibi olacağımız ayrıca manikür eğitimi hakkında merak ettiklerimi rahatça sorabileceğim yerlerden birisi. Essi Akademi Estetisyenlik Kurslarını instagramda her gün çıkan reklamlardan daha güvenilir buluyorum. Sizde kurslara katılmak veya bilgi sahibi olmak istiyorsanız sitelerindeki iletişim formunu doldurabilir ya da herhangi bir Essi Güzellik Merkezine giderek bilgi alabilirsiniz.






Şimdi ise manikür hakkında detaylı bilgilere geçelim. Essi Akademi Estetisyenlik Kurslarında iki çeşit manikür türü bulunmaktadır. Normal manikür ; katiküllerinizin kesildiği ,diğeri susuz manikür ; katiküllerinizin kesilmek yerine sadece tırnak üst yüzeyinde bulunan ölü parçanın portakal ağcı çubuğu ile temizlenmesidir. Ben katiküllerin kesilmesini yanlış bulduğum için susuz manikür yaptırmayı tercih ettim.






 Susuz manikür yapım aşamaları ilk olarak törpü ile tırnağımızın şekli düzeltiliyor. Daha sonra argan yağlı ve Essi Güzellik Merkezlerine özel olan manikür eldiveni giyerek tırnak etlerinin yumuşamasını bekliyoruz. Tırnak etleriniz yaklaşık 15 - 20 dakika kadar süre sonunda yumuşuyor ve sonraki aşamaya geçiliyor. Tırnak etlerinizin altındaki ölü kısım portakal ağacı çubuğu ile temizleniyor. Susuz manikür işlemleri bu kadar daha sonrasında istediğiniz bir oje sürülüyor .   

Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın !
Sevgiler ,esen kalın...

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder