Maybelline One By One Volum Express Satin Black Maskara


Maybelline One By One Volum Express Satin Black Maskara


Herkese merhabalar!
Bugün sizlere Maybelline one by one volum express maskara dan bahsetmek istiyorum. Maybelline rimel lerini düşündüğümüzde aklımıza ilk ne gelir ? Bir rimel den beklentiniz nedir ? Kirpikleri uzun göstermesi mi ;  gür göstermesi mi ; yoğun göstermesi ;takma kirpik etkisi ; kedi gözü etkisi ? Maybelline maskaralar bu etkilerin hepsine göre bir çeşidi bulunmakta. Maybelline maskara kendisini her gün yenileyen , her isteğe uygun maskara yaratan yenilikçi bir firma . Uygun fiyati ile de bizi kendisine kolaylıkla çekiyor. Birçok maybelline maskaralar gerçekten çok başarılı. 

Ben bugün sizlere en çok beğendiğim maskara çeşidi olan Maybelline one by one volum express maskara dan bahsedeceğim. Maybelline one by one volum express maskara öncelikle klasik maybelline maskaralar gibi ortaya doğru genişleyen , kenarlarına doğru incelen bir görünüme sahip. Maybelline maskaraları birbirinden ayırt etmek için renklerine bakmalıyız.  Maybelline one by one volum express maskara fırça olarak plastik yapılı bir fırçaya sahip. Maybelline one by one volum express maskara fırçası oldukça geniş yapılıdır. Bu hatta bazen dezavantaj olabiliyor.

Maybelline one by one volum express Maskara 'nın vaatleri;

  • Dolgunluk
  • Hacim
  • Siyahlık

Maybelline one by one volum express Maskara hakkında ki görüşlerim;

Maybelline One By One Volum Express Satin Black MaskaraMaybelline one by one volum express maskara hakkında ilk söylemem gereken çok severek kullandığım bir maskara olmasıdır. Maybelline one by one volum express maskara kirpiklere bir yoğunluk ve uzunluk efekti veriyor. Maybelline one by one volum express maskarayı ben üst üste 2 kez uygulayarak kullanıyorum . Herhangi bir şekilde dökülme yapmadı. Maybelline one by one volum express maskara kirpiklerden çıkarırken kolayca çıkıyor , defalarca makyaj temizleyici ile uğraşmanıza gerek kalmıyor.


Sizin Maybelline one by one volum express maskara hakkındaki görüşleriniz neler benimle paylaşmayı unutmayın!  Maybelline one by one volum express maskarayı daha önce kullandınız mı ?  Sevgiler ,esen kalın.

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder