Mimlendim ve mimledim (Konumuz Depresyon ) :)


KONUMUZ DEPRESYON

Merhabalar Yeşim'cim beni depresyon konusuna mimlemiş. Sizlerle aşağıdaki sorular hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım. Yeşim'e teşekkürler kocaman öpücükler :) :)

1)Depresyona ne sıklıkla Girersin ?

Genellikle sınav zamanlarında depresyona girebilen birisiyimdir.Normal de herşey mükemmel olsun isteyen en ufak hatalara takılıp o sorunu aşmadan takıntımdan kurtulan birisi değilimdir. Bir de bunun üstüne bir rahatsızlığım var ki gerçekten beni depresyona sokabiliyor . Alerjik astım rahatsızlığım normal alerjik hastalıklar gibi değil günlerce burun akıntısı geçmeyen ardı arkası kesilmeyen hapşuruklar ! Gerçekten bazen düşünüyorum bu hastalık ne zaman son bulacak diye . Şuan sınav dönemindeyim rakiplerim her dakika test çözerken ben hapşuruklarla gün geçiyorum test kitapçığına kafamı çeviremiyorum. Tam anlamıyla depresyona giriyorum arada . Bazen bu durumdan çıkabileceğimi bile düşünmüyorum . Ama beni seven birçok arkadaşım ve sevdiceğim var onların sayesinde bu sorunlu haftalarımı atlatıyorum . Onlar iyi ki varlar...  ☺☺



2)Bu gibi zamanlarda ne dinlersin ?

Ben Hande Yener hayranıyım fazlasıyla geçen albümündeki slow şarkılara bayıldım . Ne zaman sıkılsam Hande açar kafamı toplarım . Şarkıların sözlerine dalıp kafamı topluyorum . Bir diğer favori sanatçım ise Gülşen ama bu ikisi yetiyor .

           Ve favori şarkılarım :





******





*****


****************


Vee gelelim ben kimleri mimliyorum aklıma gelen arkadaşlarımı mimliyorum diğer arkadaşlarımı da davet ediyorum bu konuda ki görüşlerinizi çok merak ediyorum bakalım tek takıntılı benim :) 





Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

4 yorum:

  1. En kısa zamanda yanıtlayacağım canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim tatlım bekliyorum yazını :)

      Sil
  2. Canımmm çok güzel olmuş... Herkesin de bi sevdiceği var ya huu;)))) Rabbim tüm sevdiceği olanları kavustursun inşallah brn kocamannnn öptümmm😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim, teşekkür ederim beğenmene sevindim bende kocaman öpüyorum :)

      Sil