Flormar 450 Blue Industry








Merhabalar canlarım :) Bugün yeni ojelerimden bahsetmek istiyorum .Bu rengi çok zamandır arıyordum Flormar 450 numarasında buldum. Bu tonu bulabilmek için çok oje alıp eve gelip bu da değil dediğim ojelerden oluşan koleksiyonuma "evet işte bu " diyerek bir oje ekleyebildim sonunda.Çok mutluyum .Zaten flormar nail enamel ojeleri hepimiz biliyoruz klasik flormar serisi. Bu serinin diğer ojeleri gibi bu oje de sürümü çok kolay ,gayet parlak bir renk görüntüsü var,uzun süre dayananıklılık sağlıyor. Hemen hemen her renk bu seri de bulunuyor . Bu aralar çevremde flormar satan yerler çoğaldığı için bende koleksiyonumu bu ojelerle tamamlıyorum. Bu oje ilk katta güzel bir renk veriyor diğer koyu renkler gibi değil . Ancak ben çok canlı parlamasını ve biraz daha koyu durmasını istediğim için 2 kat uyguladım. 



******


Bugün kullandığım ojeler :

*Flormar 376 Mango Fizz
*Flormar 450 Blue Industry
*Flormar Grafitti G13
*Golden Rose 70 


*****


Tabii ki de sadece bu rengi sürüp bırakamadım. Çünkü gözüm sadeliği sevmiyor . İçimde çok fazla enerji var böylece dışarıya yansıttığımı düşünüyorum.Parlak ,ışıl ışıl ojelerim olmasından hoşlanıyorum . Bu yüzden son katcilası olarak Golden Rose kullandım içindeki simler ve pullar çok hoşuma gidiyor daha sade ışıltı istediğimde avon ojemi kullaıyorum. Biraz da turuncu renge şans vermek istedim .





Yüzük parmağıma sürdüm ancak dikkati çok üzerine aldı gibi geldi bende iyice abartayım dedim ve üstlerine ombre yaparak flormar 450 numarayı uyguladım. Ve sonra gördüm ki grafitti ojelerimi hiç kullanmıyorum . Hemen son kat onu uyguladım üzerine golden rose uyguladım . Çok beğendim tüm parmaklarıma böyle bişey yaptığımda gözü yorduğunu düşünüyorum o yüzden genelde tek parmağıma ya da 2 parmağıma uygulamayı daha çok seviyorum. Tabii bu sizin tercihiniz sonuç olarak hepsini uygulamak isterseniz de güzel bir sonuç çıkacağından eminim :)


Ve son haliyle sizleri baş başa bırakıyorum .Umarım beğenirsiniz sizin fikirleriniz benim için çok önemli yorumlarınızı bekliyorum canlarım :) 

******


















Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

2 yorum:

  1. Ooo...Bence de bu!... :) Ne güzel yaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım bende bu renge bayıldım ,çok teşekkürler :)

      Sil