Puantilerden Nailart :)


Madam oje'den herkese merhabalar :) 
Manikür ardından dayanamadım sadece kahverengi ojemi uyguladım .Ardından dayanamayıp aklıma gelen ilk nailart ı yaptım çok şeker oldu. Ve Yapımı çok basit sizlerle bunu paylaşmak istiyorum .
Şimdi birlikte nailart ımı inceleyelim.

  • Gerekli malzemeler :
  • Puantiye yapmak için kullanılacak oje
  • Tırnak dekorasyon fırçası
Yapılışı:
Kahverengi ojemizin kurumasını bekliyoruz ve ardından tırnak dekorasyon fırçasıyla tırnağımızın sağ tarafına 4 adet küçük puantiye yapıyoruz dikine 5 adet daha puantiye yapıyoruz ve sonunda tamamlanıyor .Pek açıklayamasam da aşağıdaki görsellerden anlayabilirsiniz :) 
Mutlu bakımlı günler dilerim...






Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

1 yorum: