Nevacolor Premium Tonlayıcı Boya

Herkese merhabalar ☺️ 
Bugun sizlere saçlarımın renginin nasıl turunculuk içermeden aylardır koruduğumu anlatmak istiyorum. Ombre işlemimi öncelikle baya gri olarak yaptırmıştım. Sonrasında düzenli mor şampuan kullanmama rağmen birkaç ay sonra sarılar,hafif dorelikler başladı. Uzun araştırmalar sonucunda ve kuaföründen aldığım bilgiler sonucunda #nevacolor markasının tonlayıcı geçen silver gri rengiyle tanıştım. Saçlarımın renk tonuna göre 1 buçuk ya da 2 ayda bir düzenli boyuyorum. 


Nevacolor Premium Tonlayıcı Boya önceden açılmış ya da doğal açık sarı saçlar içim tonlayıcı boyadır. Beyaz saçlarda ise yarı saydam kapama yaparak, daha parlak ve canlı görüntü sağlar. Beyaz saçlardaki istenmeyen sarı Rengi nötralize eder. 

İçeriğindeki gri pigmentler sayesinde açılmış saçlardaki istenmeyen sıcak altın sarısı Rengi nötralize ederek , daha doğal görüntü verir.  Tabii bu sırada tüm saçınıza uygulasanız bile kahve ya da siyah saçlarınıza bir renk değişikliği yapmıyor. Bu yüzden tüm saçıma rahatça uyguluyorum istediğim tonu kontrol ederek 20,30 dakika arasında bekletiyorum. Sonrasında ilk yıkama işleminde mor şampuan kesinlikle kullanıyorum. Genellikle hafta da 2 kez olmak üzere düzenli mor şampuan kullanmaya devam ediyorum. Ulaştığımız bu renk bu işlem sayesinde 1 buçuk , 2 ay gidebiliyor. 

Sevgiler, esen kalın .
Yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın :)


Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder