Flormar Lip & Cheek pembe / kırmızı


Herkese merhabalar
Bugün sizlere yaz aylarında çantanızdan asla ayırmak istemeyeceğiniz son zamanlardaki favorimden bahsetmek istiyorum. Bu arada Flormar Lip & Cheek kırmızı rengini herkes Fi dizisindeki Serenay Sarıkaya'nın günlük makyajlarındaki ruja muadil olarak gösteriyor ne kadar muadil tartışılır... Ancak kesinlikle günlük makyajda çok güzel günü kurtarıyor diyebiliriz.

Flormar Lip & Cheek hem dudak balmı hem de allık olarak kullanılabiliyor. Çantama direk ruj fırçası ve allık fırçası Flormar Lip & Cheek alıyorum makyajımı heran tazeleyebiliyorum. Aslında fırçasızda kullanmak isterseniz rahatça uygulanabiliyor .Tabii benim gibi takıntılı insanlar fırçasız uygulayamaz biliyorum . Titizlik işte tam hastalık...

Flormar Lip & Cheek ;

Flormar Lip & Cheek  oldukça hafif formülü sayesinde dudağınızda yok gibi hissettiriyor.Flormar Lip & Cheek kalıcıkları yönünden de başarılılar tabii öyle sabah sürüp akşama kadar kalmıyorlar . En fazla 3 - 4 saat sizinle kalıyorlar.Bu yüzden ben genellikle çantamdan ayırmıyorum. Flormar Lip & Cheek serisinde sizin en beğendiğiniz renk hangisi ? Bu arada Flormar Lip & Cheek birçok rengi mevcut fiyatları ise bugünlerde indirimde Flormar Online dan bakabilirsiniz.

Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

1 yorum:

  1. Merhabalar bu ürünü merak ediyordum fakat Serenay Sarıkaya'nın rujuna muadil olduğunu ilk defa duydum daha da merak ettim doğrusu:)

    YanıtlaSil