İnstagram Çekilişim




Herkese merhabalar :)
Bugün sizlere instagram da başlattığım çekiliş hakkında sizlere de bilgi vermek istedim. Eğer katılmak isterseniz sizlerde aşağıdaki linke tıklamanız yeterli :)



Bundan sonra sayfamda sürekli ara ara çekiliş düzenlemek istiyorum. 

Çekiliş 29 Şubat günü 00:00 da sona erecektir .

 
İlk olarak çekiliş hediyelerimden bahsedelim ;


*Lesoleil şampuan 

*Farmasi kepeğe karşı etkili şampuan 

*Mustela şampuan
*instadudak
*orkide yaşam hareketi komple onarıcı kırışıklık karşıtı krem

*Arındırıcı ve canlandırıcı yüz temizleme jeli  

*Yüz ve makyaj temizleme jeli

*Fresh'n Soft Asetonsuz oje çıkarıcı 

*Gabrini Nude oje 

*Gabrini lacivert oje

*Fixliner 

*Ve testerlar


>>> Şimdi gelelim çekiliş şartlarına ;


* Instagram hesabimi takip etmeniz ve bu paylaşımın altına 3 adet arkadaşınızı etiketlemeniz . Daha çok kişi etiketlediginizde ek hak verilmeyecektir !


Ek haklar;


* Repost yaparsanız +1 hak
* Youtube(Madam Oje) kanalimi takip etmeniz +1 hak *Blog sayfami takip etmek +1 hak.
👉 Eğer ek haklardan faydalanmak isterseniz etiket yaptıktan sonra belirtmeyi unutmayın ;) Bol şanslar :) ⚠#madamojecekilis etiketini yazmayı unutmayın ! .




Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

3 yorum: