Mavi Neon Nailart

Mavi neon nailart

Herkese merhabalar bugün yine favori ojemi sürdüm :) Golden Rose 204 numaralı ojeye remen aşığım. Turkuaz ve mavi ,lacivert ojelere bağımlıyım desek daha doğru olur çünkü her hafta sürüyorum . Genelde sürmediğim de içimde bir eksiklik oluşmaya başladı.Bende bugün değişiklik yaparak ojemi neon sarıyla renklendirdim umarım beğenirsiniz :)


*****


Kullandığım ojeler
             * Kürdan 
*Avon nailart fırça
* Golden Rose 204

Bugün aslında pek nailart yaptım sayılmaz . Ojemi sürmeden önce base coat uyguladım . Biliyorsunuz ki ojelerimizi çıkarmak bazen işkence haline geliyor özellikle  simli ojelerde bu durumu engellemek adına base coat kullanabilirsiniz. Ya da şeffaf oje kullanabilirsiniz. Böyle durumlarda oje turnağa direk değmediği için sararma ya da tırnakta oje kalıntısı kalma durumunu en aza indirebiliriz. Tabii ki de ojelerimizin ömrünü uzatmak için top coat ojelerden faydalanmak gerekir. Top coat ojeler ojelerimizin ömrünü uzatır ve parlaklık sağlar . Bu iki çeşit ojelerin bir sürü seçeneği var.Örneğin base coat ojelerde besleyici ve tırnak koruyucu ojeleri seçebiliriz.

Gelelim bugünkü ojemize bugün Golden Rose 204 numaralı ojeyi iki kat olarak uyguladım ve Gabrini 361 neon sarı ojemizle isteğimize göre şekil veriyoruz.Ve yüzük parmağımda flormar Icy Top lacivert ojesini kullandım .
 İsterseniz tüm şekilleri kürdanla yapabilirsiniz. Kürdan nailart yaparken hayal gücünüzü aktarabileceğiniz fırçalardan sonraki en iyi seçenek. Büyük ve küçük noktalar ,düz çizgiler ve birçok daha şekli kürdanla yapabilmek mümkün . En azından denemeye değer :)

Yorumlarınız benim için çok önemli unutmayın . 
Her zaman sorularınızı sorabilirsiniz :)

*****



Madamoje

Merhabalar ben Ayşe :) Uzun zamandır sizlerle tarafsız bir şekilde kendi yorumlarımı paylaşıyorum bu sitedeki tüm bilgiler benim düşüncelerimi yansıtıyor. Sizlerde benimle görüşlerinizi yorum olarak belirtebilirsiniz ve bana destek olmak isterseniz sayfadaki reklamlara tıklayabilirsiniz :)

13 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu takibe aldım, yazılarınıza göz atıyorum bende yeniyim benim bloguma beklerim. Sevgiler :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım hemen ziyaret ettim blogun çok hoş :)

      Sil
  2. Merhaba, sitenizi çok beğeniyoruz. Sitemizin ziyaretçileri de blog sitenizden överek bahsediyorlar. Sizleri de "Türkiye'nin En Sevilen Blogları" arasında görmek isteriz. www.Seviliyo.com 'a blogunuzu eklerseniz çok seviniriz. Blog sitenizi eklemek için lütfen tıklayınız.

    YanıtlaSil
  3. Sitenizi çok beğendim. Takipleşelim
    http://bilirkisi-tg.blogspot.com.tr/
    http://sevgiincileri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Canım blog keşif etkinliğinden geliyorum. Seni takibe aldım her yerden. Bana da takibe beklerim. Gelmişken tütü etek çekilişime de katılabilirsin...

    http://www.nilgunozenaydin.com/2015/06/cekilis-yapiyorum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım blogunuzu takip edip cekilisinize kesinlikle katılacağım

      Sil
  5. Merhaba, sitenizi harika buluyoruz. Sitemizin ziyaretçileri de blog sitenizden överek bahsediyorlar. Sizleri de "Türkiye'nin En Harika Blogları" arasında görmek isteriz. www.blogumharika.com 'a blogunuzu eklerseniz çok seviniriz. Blog sitenizi eklemek için lütfen tıklayınız.


    Web : http://www.blogumharika.com
    Mail: iletisim@blogumharika.com
    Tel : +902123127066

    YanıtlaSil